درخواست کمک سوئیتی

امروز به این نتیجه رسیدم که خرداد چه ماه پرباریه۳ خرداد تولد خواهر زاده شوشو ء ،۶ خرداد تولد صمیمی ترین دوست دانشگاهیمه و همینطور تولد پسر خاله شوشو، تازه نی نی یکی از دوستامم قراره تو خرداد دنیا بیاد ،از همه اینا که بگذریم تولد بنده مهربان هم ۱۰ خرداده که از همینجا پیشا پیش تولدم رو به همه شما تبریک عرض میکنم. .حالا فردا که سوم خرداده تولد خواهر زاده شوشو هستش. که کلاس دوم راهنمائیه و از بچگی به اسباب بازی علاقه ای نداره . تا حالا هر سال با خریدن لوازم التحریرای اجق وجق یه جوری سرو تهشو هم میاوردیم . ولی امسال هر چی فک میکنم نمیدونم واسش چی بخرم . مشکل اینجاس که ایشون یه مقدار خیلی زیادی هم افاده ای تشریف دارن   وتا حالا از ۷۶۳۵۷۸۹۰تا کادویی که واسش خریدم شاید یکی یا دو تاش رو جلو من استفاده کرده و بقیه رو خدا میدونه به کی داده و ردشون کرده برن. میدونید چرا اینو میگم آخه همین عید امسال بود که خواهر شوشو برگشت گفت شلواری رو که من پارسال واسه دخترش عیدی خریده بودم اونم به قیمت خیلی خیلی بالا داده به خانمی که واسه تمیز کردن خونشون اومده بوده . حالا یا خواهر شوشوی من خیلی دست و دل بازه یا منو احمق فرض کرده .آخه به فرض اینکه شلواره در عرض یه سال اونقد کوچیکش شده باشه که نمیتونسته بپوشه بازم به خدا اگه من جایه اون بودم هیچ وقت بر نمیگشتم به کسی که اونو واسم خریده بوده همچین خبری بدم . (چقد پیچیده حرف زدم. اصن شما فهمیدید من چی گفتم؟  خودم که نفهمیدم .)تازه واسه دخترش که هیچی ،واسه خودشم تا حالا هر چی خریدم ادرس مغازشو ازم گرفته و به یه بهونه ای رفته عوضش کرده .حالا حتما فک میکنید که من خیلی بد سلیقه هستم خوب . که اونا این کارو میکنن. ولی به خدا همیشه کادوها رو خود شوشو انتخاب میکنه که از سلیقه ی اونا خبر داره . نمیدونم .شایدم من زیادی حساسم . حالا از اینا گذشته بگید تو این فرصت باقیمونده چی میتونم واسش بخرم که این دردسرا رو هم نداشته باشم. تورو خدا یه کمک فکری بهم بکنید. 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:36

یه آفتابه واسش بخر بنداز گردنش ، اینجوری هم مهرورزی کردی هم حساب کار دستش میاد .

بلفی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 http://belfyjoon.persianblog.com/

عزیزم به نظر من هر چقدر می خوای هزینه کنی بذار تو پاکت و بده بهش. یه دختر تو این سن باید از مادرش یاد گرفته باشه شعور تشکر کردن یعنی چی. خیلی راحت و بدون اخم و ناراحتی و با خنده بگو این جوری قدرت انتخابت بیشتره.

ممنون که کمکم کردی . اینو راس گفتی .شایدم همین کارو کردم خانومی. مرسی که اومدی.

گیلاسی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 http://www.gili.blogsky.com/

روزت مبارک خانوممممی.
(بوس)

ممنون گیلاس خانوم چه عجب از اینورا ؟!

همسر آینده پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 http://ma2nafar.blogsky.com

با این رفتاری که تو گفتی اگه من بودم هیچی نمیدادم دیگه!!!

آخه نمیشه که هیچی ندم .بالاخره به خاطر شوشو باید تحملشون کنم دیگه. مرسی که اومدی.

ساغر پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:19

هانی جونم یه بوق کامیون بگیر واسش تا حال کنه .عزیز جون قربون اون دلت برم از غصه من غصه نخور درست میشم . میزاری لینکت کنم .

من نمیتونم ببینم دوستام غصه بخورن آخه. حتی اگه تا حالا ندیده باشمشون. قربونت برم.

فرشاد پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:30 http://www.avplus.blogfa.com

سلام
جدیدترین و بهترین آهنگاهی روز دنیا از ( 50cent-rihanna-Enrique ) فقط در لوتوس موزیک...........
بیا که آپیدم[چشمک]

afshin germany پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:30 http://rooidad.persianblog.com

che axe khoshgeli avale saitet gozashti in dokhtar kucholuye khoshgel kye cheghad nazeh bebusesh az tarafe man ,, payandeh bashid ,, bedrood

این عکس که گفتی عکس دخترمه.
ممنون.لطف داری.

پری کوچک دریایی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:47 http://lilith.mihanblog.com

سلام
گلی گلی که خوشگلی (قافیه رو حال کردی)
به نظر بنده حقیر البته اگر نظر منو خواسته باشی بهتر آن است که عطای ایشان را به لقای ایشان ببخشی اما چون می دانم نمی شود برو یک جفت جوراب بخر بعد یک عالمه پاره پوره اش کن بگو مال مثلا زن سیزهم شاه عباس است و کلی هم گشته ای و فروشنده کلی درباره پیشینه تاریخی آن والی آخر خودت بهتر می دونی (پری کوچک دریایی مشاور و ایده پرداز برای مراسم تولد عروسی وترحیم) حالا اون که هیچی منو بگو که باید برای تولد تو یه چیزی بخرم آهای ملت یه مشاوره بدید که خیلی فوریه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فعلا

در مورد نظرت راجع به کادویه خواهرزاده شوشو نظرت قابل تفکره. اما در مورد خودم ،بابا این حرفا چیه خودت گلی وجای صد تا کادو رو واسم میگیری.با این حال یادت نره سنگ تموم بزاریا(نیییییششششششش)

جوجه اردک زشت جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 http://joojoozeshte.persianblog.com

سلام:
من اومدم خوندم ولی جوابی ندیدم.
هانی جونم این روزا سر یه دوراهیه بزرگ گیر کردم. دارم پوست می ندازم.ازم به دل نگیر!

عزیزم تو قسمت نظرات جوابتو دادم. قربونت برم.امیدوارم هر چه زودتر بهترین راهو انتخاب کنی.ممنون که امدی عزیزم.

جمیله جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 http://javadjamileh85.blogsky.com/

سلام عزیزم.ممنونم که به من سر زدی.جواد و جمیله اسم مستعار منه.من هنووزم نی نی ندارم.هنوزم در بلاد کفر زندگی میکنیم.من خاطرات می نویسم.خاطراتی که بعدا یادم نره برای زندگیم چه تاشا کردم.

سلم .ممنون که اومدی و بهم جواب دادی.امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشی.

مرمر یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:32 http://maryamkhanoom.blogsky.com/

سلام به منم سر بزنین

سلام
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد