بدون شرح

سلام به همگی.

قضیه تولدو بعدا تعریف میکنم. فعلا این گفتگوی تلفنی رو داشته باشید.

/نقطه های بعد از اسم رو دو نقطه فرض کنید مثل این حسن. این نقطه هه دو نقطه اس.من شیفتم کار نمیکنه نمیتونم دو نقطه بزنم /

/زنگ تلفن/

سوئیتی.الو

-....

سوئیتی.الو

-....

سوئیتی.الو...الووووووووووووووووووووووووووووووو

شوشو.الو سلام

سوئیتی. سلام .خوبی

شوشو.سیب زمینی و پیاز و اینا داریم

سوئیتی. نه

شوشو.دیگه چی میخوای بخرم

سوئیتی.

شوشو.هیچی نمیخوای/علامت سوال/

سوئیتی. اوووووووووووووووووووووووووومممممممممممم

شوشو.خدافظ

/صدای بوق اشغال/

سوئیتی.

سوئیتی.

میخواستم بگم برام شکلات نارگیلی بخره

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
فرشاد شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:43 http://www.avplus.blogfa.com

نارگیلی دوست داری؟؟؟؟

ارهههههههه
مگه چیه خوب/ایکونی که علا مت سوال رو سرشه/

ساغر شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:37

هانی جون اول تولدت مبارک .بعد خیل شوشوی باطراوتی داری تبریک میگم

ممنون که یادم بودی.
باطراوت/علامت سوال/اره دیگه/علامت تعجب/
خیلی با طراوته اینقد کهبعضی وقتا نم پس میده/نییییشششش/

نیلوفر یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 http://niloofar380.persianblog.com

سلام ۲۴ خرداد تولد وبلاگمه خوشحال می شم بگی نقاط ضعف و قوت وبلاگم چیه؟

میگم. ولی باید هر چی بهت گفتم عمل کنی حتما./ایکون اعتماد به نفس/

جوجو صبا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 http://www.joojoonaz.persianblog.com

سلام هانی جان
با ۳ روز تاخیر تولدتونو تبریک میگم..(گل)
آخی عب نداره..میخوای من به جای ایشون براتون بگیرم؟(چشمک)
این نی نی کوچولو خیلی بامزس.میدیش من؟

سلام
خجالت نمیکشی.اخه چقدر سهل انگاری.چقدر تاخیر.
پس چی که میخوام.چه فرقی میکنه کی بگیره.اصلا به جای جریمه دیرکردت باید برام بگیری.
اگه میتونی بیا ببرش.بیا دیگه.نه بیا اگه جرئت داری..
ولی به هر حال میبخشمت .مرسی که به یادم بودی.

شراره مامان بردیا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:35 http://mamanighashang.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام سوئیتی مامان هانی کوشولو
بردوآ رو مامی نگه میداره.ولی راستش میخوام تا وختی که بردوآ بزرگتر بشه و مثلا سه ساله اینطوریا بشه بذارمش مهد کودک.آخه یه بچه کوچیک واقعا توی خونه چقدر تی وی ببینه یا نقاشی کنه یا شعر یاد بگیره؟ اقلا کم کم باید روابط اجتماعی و شراکت در اموال رو یاد بگیره. حالا دیگه خودت تصمیم بگیر سوئیتی جونم. مرسی که انقدر منو قابل دونستی که ازم نظر خواستی عسیسم.بوووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.هانی اسم مستعار خودمه نه نی نی
اخه نی نی من هنوز یک سال و هشت ماهشه.واسه همینه که تردید دارم.ولی به خدا به خاطر خودش میخوام ببرمش. چون خیلی بچه هارو دوس داره.حالا واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم.
خواهش میکنم.عززیییییییییییییییییییییزمییییییییی.
قربونت برم.بوس بوس بوس

شراره مامان بردیا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:38

:)))))))))))))))))
کلی خندیدم از این طراوت بیش از حد نمدار:)))))))))))))))

چیچک و بونتی نمیخوام. رافائلا میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
میخری برام...../ایکون خجالت/

شراره مامان بردیا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:40

همممممممممش با سه روز تاخیر تولدت مبارک.
هپپپپپی برت دی تو یو مای دیر سوئیتی :دی

اینبارو می بخشمت ولی دیگه تکرار نشه.حالا برو بشین سر جات
مای دیرم خودتی./نیییییییششششششششششششششش/

جوجه اردک زشت دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:51

من نمیدونستم اجازه دارم کامنتتو نمایش بدم یا نه.پیش خودمون میمونه. امیدوارم زودتر به خواستت برسی.
اگه خدا منو قابل بدونه واسه تو هم دعا میکنم.
باشه نمیگم.قربونت برم بوووووووووووسسسسسسسسسسسسس

فرشاد دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 http://www.avplus.blogfa.com

[گل]
[گل][گل]وبلاگ آرشیو موزیک به کاروان عشق نغییر نام می دهد[گل][گل]
[لبخند][لبخند][گل][گل][گل][گل]نظر شما چیه؟؟؟؟؟[گل][گل][گل][گل][گل][لبخند][لبخند]

این همه گل فرستادی که نظرمو بگم/نییییییشششششش/
به نظر من که خوبه ولی ایا قراره موضوعش هم عوض بشه/

ساغر دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:38

باطروات از نظر سیب زمینی پیاز.میدونی چرا فوتبال نگه میکنم چون از هیجانش خوشم میاد.

اتفاقن منم فوتبال تیم ملی رو به خاطر هیجانش میبینم .ولی دیگه هیجانمو واسه تیمهای دیگه خرج نمیکنم/نییششششششششششش/
حق با تو ئ . قربونت برم بوسسسسسسسسس

afshin germany دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:08 http://rooidad.persianblog.com

salam ,,,, apidam ay apidam ,,,,, bay

اومدم
دیدم سه تا اپیدی منو یکی خبر کردی. /عصبانییی/
بازم اپیدی خبرم کن ...قربانت

میم.میم دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:33 http://55726.myblog.ir

آخ ای جان .. خب چرا نگفتی؟!
من دفعه اول اینجا میآم خب واسم سوال پیش میآد .. این عکسه که این بقله کیه؟! همین که لپاش بامزست ! چونه اش هم سوراخه (یعنی چاله داره) ؟! هووم؟!

داشتم ناز میومدم فرصت نشد بگم دیگه/خجالت/
هر سوالی داری بپرس خوب عزیزم
این نی نی دیگه. به باباش رفته /نیییییییییشششششششششششش/

جوجه اردک زشت چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 http://joojoozeshte.persianblog.com

سلام عزیزم:
چه کار خوبی کردی نشونش ندادی(بوس) آخه یادم رفته بود بگم(خجالت)
من آپم .

خواهش میکنم.قابلی نداشت. ما اینیم دیگه. خودمون حدس میزنیم./خنده شیطانی/

نیلوفر چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:16 http://http://www.niloofar380.persianblog.com/

نمی دونم درست یه بار بگو چی شده؟
من از این طرف مشکلی پیدا نیم کنم

اومدم اونجا گفتم./نییییشششششش/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد