سوئیتی همه چیز را میداند.

سلام. چه خبر؟ همگی خوبید. خب خدا رو شکر.

شانس که نیس که .پریروز بعد از کلی التماس به شوشو و خالی کردن وقت وخلاصه کلی دردسر ساعت ۶ رفتم مطب دکترم تا بینیمو یه چک بکنه و اگه لازمه دیگه چسبشو برداره تا من یه نفس راحت بکشم. .خلاصه که از ساعت ۶ منشیه دکتر گفت دکتر رفته مادرشو ببره دکتر! و به زودی بر میگرده .منم همینطوری نشستم. حالا همه میومدن میپرسیدن و میرفتنا .ولی من خوشحال منتظر دکتر نشسته بودم. نی ین هم همراهم بود .اون بیچاره که دیگه خسته شده بود و به هر زبونی که بود میگفت پاشو گوش دراز جان دکتر دیگه نمیاد ولی منو میگی تا خود ۸ نشستم و بعد که منشی دکتر گفت که اقای دکتر تشریف نمیارن بنده هم جل و پلاسم جمع کردم و رفتم.تو این مدت که نشسته بودم خیلی چیزا یاد گرفتم .مثلا اینکه کسی که بینیشو عمل میکنه نباید چیز سنگین بلند کنه .نباید خم بشه واحیانا بند کفششو نباید ببنده.(خب بنده که رعایت کردم چون تو این مدت همش کفش اسپورت بندی پوشیدم.)دیگه اینکه باید پماد تتراسایکلین روی زخمش و داخل بینیش بزنه .وهزاران نکته جالب دیگه. که من یک هزارمشم نمیدونستم. به نظر شما چرا دکتر اینا رو به من نگفته؟

بالاخره که بعد از دو ماه ما داریم به توصیه های پزشکی در مورد عمل بینی عمل!میکنیم. همه ی اینا رو یه دختر دیگه که عمل کرده بود و اونم کنار من منتظر دکتر نشسته بود واسم گفت.البته اون نمیدونست که دکتر نیست و چون دیده بود من نشستم اونم نشسته بود وحتی اژانس رو منتظر نگه داشته بود که زود برگرده ولی وقتی دید کار دکتر خیلی طول کشیده و شروع به غر زدن کرد من بهش گفتم که دکتری در کار نیست .همینطوری خوشحال.همچین چپ چپ به من نگا کرد .چرا آیا؟؟؟!!!ولی خداییش اون که تازه یه ماه بود عمل کرده بود خیلی بیشتر از من ورم بینیش خوابیده بود. وتازه بینیش خوشگلتر از بینیه من شده بود. البته من خودم از دکتر خواسته بودم که سرشو زیاد بالا نبره و کلا زیاد تغییرش نده. ولی راستش حالا پشیمونم . من که اینهمه درد و رنج عمل تحمل کردم کاش گفته بودم بینیمو بچسبونه به سقف.اما الانشم بینیم خوگشل شده ها .فک نکنی...هان!!!!

خلاصه که بالاخره امروز رفتم وچسب بینیم رو برداشتم.دکتر گفت هنوز خیلی ورم داره ووقتی ورمش بخوابه نصف این میشه.فک کنم دیگه خوب بشه.ولی گفت ۶ ماه طول میکشه. خدا به خیر کنه.

فعلا شوشو منتظره من باید برم.اومده جلوم وایساده فیگور میگیره دل منو ببره. آخه یکی نیس بگه ...لا اله الا الله.

فعلا قربون همگیتون.

 

نظرات 12 + ارسال نظر
شاذه چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:42

اووووووووووووووووووووووول!!!!!!!!

اره.قربونت برم.

شاذه چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:46 http://shazze.blogsky.com

بعله دیگه. اونجا که نوشته بودی اسب سواری و اینا من خیلی تعجب کردم. چون شنیده بودم حتی نرمش و اینام نباید بکنن. بعد این رفیق ما که عمل کرده بود دکترش گفته بود تو الان دیگه دست خودته. باید اینو شکلش بدی. اینم هرروز با مداد سوراخاشو میزون می کرد. روشو ماساژ میداد. شکلش میداد و حالا بعد از یه سال خیلی خوب شده.

جدی میگی. تازه حالا اینو بگو. میخواستم برم کلاس سوارکاری. یعنی میگی بینیم خراب میشه. پس مث اینکه باید تجدید نظر کنم. ممنون که راهنماییم کردی .قربونت برم. بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:38

بلفی-----------------
مماخشو!!!!

به سلام. خانومی جیره بندی کامنت میذاری. فدات بشم .همینم خوبه. بوس بوس

یوسف چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 http://littlestar.persianblog.ir

این عمل بینی هم که مد شده..من که حاضر نیستم این درد و عذاب عمل بینی رو تحمل کنم.. :(( حالا واقا زیبا هم شده؟!

والا خیلی وقت پیش مد شده بود .من فک میکردم حالا دیگه از مد افتاده.
ولی به نظر من .به درد و عذابش میارزه که ادم یه کم تغییر قیافه بده. چون من یکی که گاهی از قیافه ی خودمم خسته میشم.
ای همچین .حالا که هنوز ورم داره .ولی فک میکنم بد نشده.
ممنون که سر زدی.

مامان پارسا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:36 http://parsa82.persianblog.ir/

مبارک باشه خانمی.... ایشالله که همومنجوری بشه دلت می خواد

میسی عزیزم. قربونت برم. ممنون که به من سر زدی.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یلدا جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:46 http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

سیلام
شه طوری شما؟
خوفی؟
شلامتی؟
حالا با خودت می گی بسم الله این دیگه از کجا پیداش شد . این چه زبونی داره و ....
ولی راستشو بخوای من زیاد خوشم نمی یاد رسمی حرف بزنم و همچنین خشک اینه که یه کمی هم طنز چاشنی حرفام می کنم . نمی گم وبلاگ قشنگی داری چون تقریبا همه قشنگ هستن . ولی خیلی بامزه ی خودتم که سر زنده هستی ( چی گفتم شعر شد) . دیگه دیگه دیگه ... هاااااااااا
اگه با تبادل لینک موافق هستی خبرم کن . دیگه هاااااااااا یهم سر بزنی هاااااااااااا وگر نه یه دعا اساسی برات می کنم اگه دوست داری متن دعا رو بخونی باید بری تو اون یکی وبلاگم . که اتفاقا با یکی از دوستای خودت می نویسم . الان ادرسشو برات می زارم .
فعلا...

سلاااااااااااااااام.
میسی.
نه بابا تو هم از خودمونی.
منم.
ممنون.
حتما میام. قربونت برم .بوووووووووووووووس

یلدا جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:47 http://www.jingilifingili.blogsky.com

اینا ها همینه . حتما برو خوشت می یاد . ( حالا خوبه خوشت نیاد ضایع بشم )....

باشه. میسی.
:)

پیمانه یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:44 http://www.parnianemaman.blogfa.com

مبارک باشه .
دوست داشتید سر بزنید .

ممنون. حتما.

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:49 http://kaboseroyaha.persianblog.ir

چقدر برایم خواستنی استاحساس شاد با تو بودن

وااااااااااای.جدی میگی؟(خجالت)

رویا شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 http://baraye-iliya.blogfa.com/

به به چه مماااااااااااااااااااخی شده ...

ها!
کدوم مماخو میگی تو؟
من که عسک مماخمو نذاشتم که.
حالا منو سر کار میذاری .
واستا اومدم خدمتت برسم.
(زبووووووووووووووووووووون)

صمیم دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 http://alisa50-50.blogsky.com

(((حداقل ۵ رفتار که طی زمان تونستین عوضش کنین و ۵ تجربه که بدست آوردنش خیلی هم اسون نبود براتون)) خوبه اسمش؟بازی درس ها و تجربه ها!!!
من از همین جا تو رو به این بازی دعوت میکنم و منتظر پاسخت هستم.

میسی که دعوتم کردی. حتما مینویسم.
قربونت برم .بوووووووووووووووووووووووووس

آتوسا جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:46 http://shigooly.blogsky.com

سلام سلام می تونم لینکت کنم؟؟؟؟؟بیا به وبلاگ منم سر بزن خوشحال می شم نوشته هامو بخونی
فعلا عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد