همینطوری الکی

سلااااااااام.چطورید

خیلی وقته اپ نکردم. یعنی میدونید چیه این مدت هر وقت میومدم اپ کنم اول میرفتم سراغ لینکدونیم یه سر همه رو زیرو رو میکردم.بعد دیگه حالم خوب میشد میرفتم .واسه همین دیگه به اپ کردن نمیرسیدم. امروز فک کردم پس من این وبلاگو واسه چی درست کردم.من که اینقد ...گشادم که نمیتونم چن کلمه تو وبلاگم بنویسم بهتره درشو تخته کنم .واسه همین بود که برای اینکه روی خودمو کم کنم اومدم اپ کنم.ولی خدائیش هیچی ندارم که بنویسم.جز اینکه الان نی نی کنارم ایستاده و هی میگه دشویییییییییییییییی دشویییییییی  .ولی وقتی میبرمش دسشویی شیلنگو بر میداره بعد دوباره چن تا جیغ هولناک میکشه تا شیر ابو واسش باز کنم بعد سر تا پای خودشو دسشویی رو شستشو میده .واگه منم حرفی بزنم واقعا که... اینم بچه ای که ما تربت کردیم.البته تربیت بنده صحیح و از روی اصول علمی وروانشناسانه بوده احتمالا یه جایی از تربیت شوشو اشکال داشته که اینطوری شده

 

یه چیز دیگه دیروز با شرور تلفنی حرف زدیم اینقده خوش به حالم شد. کلی هم ذوقیدم.امروز من میخواستم بهش زنگ بزنم ولی مگه این نی نی میذاره ادم به هیچ کاری برسه.قربونش برم

 

حالا نی نی اومد تو اتاق یه راس رفت سراغ کمدش بعد حوله حمومش. در اورد پیچید دور خودش

 جل الخالق.بعدم اومده پهلوی من ایتاده میگه بخلش. یعنی بغلم کن . اخ خدا چه بچه شیرینی دارم من

  .شوشو هنوز نیومده /از سر کار/.منم بعد از تقریبا یک قرن امروز ناهار پختم .جاتون خالی خورشت کدو  .ولی هنوز اماده نشده. شوشو خورشت کدو رو با سرکه شیره دوس داره .من از سرکه شیره متنفرم .واسه همین خورشتم رو دو قسمت کردم .تا دعوامون نشه . اینی که چکش دستشه منم نه شوشو.

خوب دیگه حرفی ندارم فعلا .دوباره برمیگردم.

قربون همتون برم.

 

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
مصیب یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:52 http://mosayeb20.blogsky.com

چه کار میکنی که عکات نمیاد دختر مجبورت که نکردن یه عکسی بذاری که بالا نیلد

نمیدونم چشه .قبلا میومد. حالا که پاکش کردم.

ساغر یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:57

هانی جون میدونی چجوری میتونم ارشیومو انتقال بدم یه جای دیگه بیا تو وبلاکم بگو اگه میدونی ممنون میشم

باشه میام.

سوئیتی یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:41

پس کامنتام کو.
من که همه رو تایید کردم.از خرس قهوه ای و کوچه پشتی و یکی دیگه معذرت میخوام که کامنتاتون پرید.به خدا تقصیر من نیست.نمیدوتم این کامی چش شده.دیگه واقعا قاطی کرده./گریییییییییییییییههههههههههههههههههه/

مریم پاییزی یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:32 http://man0o-del.blogfa.com

سلام هانی جونم خوبی؟
واسه کمکات یه عالمه ممنون . مرسی
با شروووووور جونم حرفیدی؟ خیلی خوش گذشته می خوای امروزم زنگ بزنی؟:دی
خدارو شکر گوشیشم که پیدا کرد همش در دسترسه:دی

اره دیگه .خیلی حال کردم.
ا...جدی میگی .گوشیشو پیدا کرده. چه خوب.
مرسی که اومدی.تو هم شماره بده بهت زنگ میزنم عسیسم./بووووسسس/

ساغر یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:40

میخوام ارشیومو انتقال بدم به یه وبلاگ دیگه اونجارم ببندم.

اهان.بگیر منو اومدم.

شیرین!!! یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:29 http://ghazalnameh.blogfa.com

اون نی نی کوشولوی لوگوت نی نی خودته؟! آره؟!
اگه آره از طرف من یه بوس محکمش کن حتمااااااا
ضعف کردممممممممم نه بیشتر یکی کمه

اره دخمل خودمه.خوگشله.
میسی.حتما.
/بوس بوس بوس/

شاذه یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:52

سلام
خوبی خانم؟ شما بودی واسه من کامنت گذاشتی؟
اگه شما بودی ببخش من اینقدر سرد و رسمی جواب دادم. فکر کردم یه مرده.
اگرم عوضی گرفتم منزل خودتونه بفرمایین:)

اره خودم بودم.کجایه اسم من مردونه اس اخه./اون ایکونه که داره سرشو میخوارونه/
حالا عیبی نداره. من پررو ام.بازم میام./نییییشششششش/
ممنون.لطف داری شما.بوووووووسسسسسسسسسسس

من و تو یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:00 http://www.20man-va-to28.blogfa.com

سلااااام خانومی جیگر(بوووووس)
نی نی کوشولو خوبه؟۱۰۰۰۰۰۰ تا ببوسش از طرف من
میشه یه سوال بپرسم چند ساله ازدواج کردی و نینیت چند سالشه؟
دوست دارم لینکت کنم پس با اجازه
بووووس

بوسسسس چپ.بوس راست.بوس چپ. بوس راست.
خوبه مرسی./در حال نفس نفس زدن/تا حالا ۹۹۹۹۹۹تا بوسش کردم میشه یه دونه ی اخری رو ببخشی./نیش/
دی ماه ۸۶ که بشه ۵ساله که ازدواج کردیم .البته منهای ۱ سالش که عقد بودیم.دخملم هم اخر خرداد که بشه میشه ۱ سال و ۹ ماهش.
خواهش میکنم عزیزم.اجازه ی ما هم دست شماس.
بووووووووسسسسسسسسسس

خانومی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:18 http://khanoomii.blogsky.com/

سلام هانی خانم . خوبی ؟ به حس مادر بودنت حسودی ام می شه . ان قده بچه دوست دارم که نمی دونی . حالا بچه ی هر کس که باشه ... خوبه که اینا رو نوشتی . دوست داشتم ... دلم بچه خواست ... چرا یکی تو فامیل ما بچه دار نمی شه ؟ راستی ؟ اگه از وبلاگم خوشت اومد اجازه بده لینکت کنم . باشه هانی جون ؟

حال ایشاا.. دیگه بچه خودت .چیکار به بچه ی فامیل داری.
من لینکت کردم عزیزم.
بوس بوس بوس

مریم دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:18 http://dailysmile.blogfa.com

واااااای جیگر نی نی تونو ...!:*

اره.دخمل خودمه.جیگرمه.

خانومی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 http://khanoomii.blogsky.com/

سلام . هنوز ازدواج نکردم که له له می زنم برای بچه ... البته ازدواج کردن مهم نیست ... ازدواج کردن و بچه دار شدن از اونی که دوست داری مهمه . مگه نه ؟

اره. واقعا همینطوره..ایشاا...تو هم به اونی که میخوای برسی./بوس/

شاذه دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:57

سلام خانومی :*)
کجای اسمت؟ هانی به انگلیسی اسم دختره. اما چون عربیش تو فارسی رایج تره فکر کردم همون هانی مذکر هانیه اس.
کامنتاتم طوری نشدن. اینا تو پستای قبلی کامنت گذاشتن . همونجاس. تو مدیریت همه یه جا میان. ولی بعد برمی گردن همون پستی که طرف کامنتیده:)

اوووووه.فکر اینجاهاشو نکرده بودم دیگه.راس میگی.
واااااااای.اره .پیداشون کردم.مررررررررررررررررسی.قربونت برم.بوس بوس بوس

شیدا دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 http://roozhayesheida.persianblog.com

سلام...
وای چه دخمل جیگمل ناناسی(۶تا آیکون قلب!)...
به قول چرا...لپشو بچششششم.....چه نازه(بوس)

اره.خیلی جیگمله.میسی.
به قول کی/علامت سوال/
به مامانش رفته دیگه/نیییییییشششششششششش/
بوس بوس بوس

شیرین!!! دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 http://ghazalnameh.blogfa.com

خیلی خوشگله و نازه الهیییییییییییییییییییییییی
بازم بوس بوس

میسی.چشات خوشگل میبینه.
بوووووووسسسسسسسسس

ساغر دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:38

ترجیح میدم ارشیومو انتقال ندم.من دارم یه جای دیگه مینویسم اونجا رم بستم.خوش باشی عزیز

یه جای دیگه مینویسی.
خوش باشم.
یعنی چی اونوخ./علامت سوال/
پس چرا ادرس جدیدتو نذاشتی./گریههههههههههههههههههههههههههه/

پرستو دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 http://parastunameh.persianblog.com

اوخی... این نی نی خوشگله چه نازه(بوس س س س )
خورشت کدو هم نوش جان...
واسه دخملت وبلاگ داری؟؟؟

به باباش رفته/نیییییییییییییشش/
مرسی.ولی اخرش مجبور شدم همشو با سرکه شیره درست کنم.البته تقصیر...گشادیه خودم بود. ولی خوب دیگه اصلا نتونستم لب بزنم.به جاش شوشو کلی ذوقیده بود.
نه.ولی یه فکرایی واسش دارم.اگه درست شد خبرت میکنم.
بوسسسسسسسسسسسسسسسس

رویا دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 http://baraye-iliya.blogfa.com/

سلام
راس می گی ایلیا هم همیشه ساز خودشو می زنه منو باباش هم همیشه باید در خدمتش باشیم ، اینا بزرگ شن چی می شن ؟

راستی من لینکت می کنم تو هم لینکم کنی خوشحال می شم ...

جدی میگی.یعنی مشکل از تربیت ما نیست.یه کمی امیدوار شدم.حالا میام وبلاگتو میخونم.
چشم عزیزم. قربونت برم
بوووووووسسسس

کوچه ی پشتی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:39 http://koocheyeposhti.persianblog.com

آخ جون!‌بالاخره یه جا نظر دادم که توت فرنگی قبل من سر نزده [دندون]
من که نفهمیدم جریان شوشو و نی نی چیه ولی اگه با این روال این بچه رو تربیت کنید . . . خدا به خیر بگذرونه [چشمک]
جعبه ی اسمایلی رو هم بی خیال شو. تا چند وقته دیگه فکر کنم این دفعه نوبت پرشین بلاگ باشه که به سمتش اسباب کشی کنی و بگی دوباره منو پیدا کردند. دیگه اونجا خودش اسمایلی داره [نیش]
بای
باران [گل]

دندون/علامت سوال/
خوب عزیزم برو از اول بخون حتما میفهمی./قیافه ی حق به جانب/
البته تربیت ما بسیار استاندارد می باشد.ولی حتما کسانی که این تربیت استاندارد را ساخته اند یه جایی اشتباه کردند. شایدم تربیتی که ما خریدیم تقلبی بوده که درست عمل نمی کنه./اون ایکونه که داره سرشو میخوارونه/
نه بابا گفتن همین امروز و فردا میرسه. یه کم صبر داشته باش جانم.
من که فعلا خیال اسباب کشی ندارم .اینجا خیلی هم جام راحته/اون ایکونه که استرس داره و داره ناخوناشو میجوه/
مرسی که سر زدی/بوووووسسسسسسس/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد