تمرین اپلود

سلام.هر کی گفت این عکس کیه

کیه این

خوب این نی نیه دیگه.حالا هر کی گفت این یکی کیه

اگه گفتی

هیشکی نیست.کی گفت این منم.نخیر من نیستم. فقط همینطوری جو گیر شده بودم اینو کشیدم.گذاشتم اینجا.خیلیم خوشگل کشیدم.

تازه امروز فهمیدم که زن پسر عموی شوشو هم متولد خرداده.به همین مناسبت این پست رو به همه متولدین خرداد تقدیم میکنم.

متولد خرداد طالبیم

انجمن وبلاگ نویسان خردادی

یکی منو بگیرههههههه

نظرات 8 + ارسال نظر
ساغر دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:19

هانی جون گفتم که میگم. فردا یه اپ دارم بیا بخون شاید یه چیزی فهمیدی بیست سوالی عزیزم.وای این دخترتم از طرف
ببوس خیلی نازه

حالا دیگه واسه منم مسابقه میذاری هااااان/عصبانی/
من ای کیوم 200.با من در نیفت دختر جون.حالا بیست سوالیتو بگو ببینم چیه /سوووووت/

مهدی چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:04 http://www.javuuni.persianblog.com

سلام بلاگ قشنگی داری
یه سری به بلاگم بزنید
خوشحال میشم[گل][گل]

ممنون
حتما میام

ساغر چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:45

هانی جون من خیل وقته که دیگه با احساس تصمیم نمیگیرم
من خیلی وقته که همیشه با عقل ومنطق تصمیم میگیرم
من احساسمو دوسال پیش توخودم کشتم تا دیگه نبینم اون چیزی رو که دیده بودم .هیچکس بلایی رو که سر من اومده بود ونمیتونه تحمل کنه .من فقط غرورمو میخوام پس بگیرم
اونم از خودم که دوسال پیش یه جا جش گذاشتم.ممنون که اومدی.

امیدوارم موفق بشی ساغر خوشگلم/لبخند/

همسر آینده پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:50 http://ma2nafar.blogsky.com

این دختره رو یه عااااااااااااااااااااااااااااااااالمه از طرف من ببوسش!در ضمن تولدتم مبارککککککککککککککککک

حتما عزیزم.ممنون که به یادم بودی.
کادوتو کجا گذاشتی.هر چی میگردم پیداش نمیکنم که. /نیییششششش/
قربونت برم

شقایق پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:07 http://red-sea.persianblog.com

چه دخمل نازی داری.عزیزم! چه چونه ی باریکی:*

ممنون.چشمتون ناز میبینه/نیییییششش/
چونه دخملمو میگی یا چونه نقاشیرو./ایکونی که علامت سوال رو سرشه/

فرشاد جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:09 http://www.avplus.blogfa.com

سلام خوفی؟؟؟[لبخند]
.
.
.
برنامه ی جدیدی واسه وبلاگم دارم!!!!
تو هم بیا نظرت رو بگو!!!!![چشمک]

ممنون .حتما میام
بازم بیا

پری کوچک دریایی جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:32 http://lilith.mihanblog.com

سلام نازنینم
عکسات که خیلی با حاله اولندش
رونی خودم که ماه شب چهارده اس دومندش
خودتم که دیگه آخرشی سومندش
همه اینا به کنار شب خیلیییییییییییییییی خوبی بود دستت درد نکنه بازم تولکت م بااااااااااااااا ر ک
فعلا

سلام.عزیزترین
مرسی.باحالی از خودتونه.
تواز من اخرتری
دست خودت درد نکنه. منکه کاری نکردم. شما کادو اوردید دستتون درد گرفته/نیییییییشششششششش/
ممنون.
قربونت برم

کوچه ی پشتی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:24 http://koocheyeposhti.persianblog.com

سلام. o2 خودتی؟ کجا بودی تو؟ خیلی به وبلاگ قبلیت سر می زدم. ولی خبری نبود ازت؟ کیا نباید وبلاگتو ببیند؟
بعد هم تو چرا سبک نوشتنت اینجوری شده؟ و بعد اینکه چرا این بلاگ اسکای اسمایلی نداره ;-)
بای بای

من هر روز میومدم کوچه پشتی.چن بارت برات کامنت گذاشتم.فک کنم برات نوشته بودم که جامو عوض کردم.

بعضیا دیگه . بعضیا .فهمیدی .اهان همون بعضیا.

ما اینیم دیگه . رو نمیکردیم.
حالا چن تا جعبه اسمایلی سفارش دادم.گفتن با بار فردا میرسه./چشمک//نیشششششش/
قربونت برم. خوشحال شدم دیدم دوباره اومدی. بازم بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد