بعد از یه مدت طولانی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

چطورید؟

من اومدم. یه عالمه حرف دارم واسه گفتن. نمیدونم از کجا شروع کنم.اول بگم که بنده الان ۵۹ کیلو میباشم. خیلی حال میده .وقتی صبح پاشی بری رو ترازو و ببینی که گشنگی کشیدنات یه نتیجه ای داشته. ولی هنوز مونده تا انجلینا جولی بشم .هنوز ۵ کیلوی ناقابل مونده. هر وقت شدم خبرتون میکنم بیاید ازم امضا بگیرید. به شرط اینکه قول بدید صف رو رعایت کنید

از همه دوستانی که تو این مدت که من دچار فقدان نت بودم منو یاری کردن کمال تشکر و قدردانی را دارم . و برای بازماندگان....ها؟

امروز وبلاگ گیلاسی رو باز کردم دیدم این چن روزی که من نبودم کلی جملات عاقلانه از خودش در وکرده منم کلی ذوقیدم و اف کردم تا سر فرصت بخونمشون. بعد از اینکه چن خط خوندم کلی جو گیر شدم و رفتم تا یه کارایی بکنم و برگردم باقیشو بخونم توی این فرصت شوشو پشت کامی اومده و وبلاگ گیلاسی رو با دقت مطالعه فرمودند.

من: چیکار میکنی؟

شوشو:

من: چی شده؟

شوشو:این گیلاسی کیه؟

من: چطور مگه؟

شوشو:من میخوام باهاش دوس بشششششششششم باهاش چت کنم.

من: نمیشه.گیلاسی زن و بچه داره.

شوشو: ها؟ مگه گیلاسی مَرده؟

من:نه .ولی مزدوج شده. در ضمن قصد دوستی و اشنایی با هیچ احدالناسی رو هم نداره.

شوشو:مطمئنی؟

من:بله مطمئنم.بفرمایید سر کارو کاسبی خودتون لطفا.بفرمایید

شوشو:لااقل بذار بهش بگم افرین به این طرز فکرش.

من:لازم نکرده .خودم میگم

شوشو:سلام برسون

من:

مثل اینکه دارم هوو پیدا میکنم.البته یه کمشم شوخی بود من اینقدرا هم حساس نیستم.فقط یه کم حسودیم شده بود

از صبح تا حالا هم تا میام پشت کامی شوشو داد میزنه : به گیلاسی سلام برسون.من:

قربونت برم گیلاسی ولی واقعا خیلی باحالی منم خیلی دوست میدارم.

البته من همه ی دوستای وبلاگیمو و همه اونایی رو که اسمشون توی لینکدونیم هست رو خیلی دوست میدارم همه رو به یک اندازه همه رو به اندازه گیلاسی دوست میدارم .قربون همتون برم

دیگه این که تو این مدت که نبودم تقریبا ۵ جلسه رفتم این انستیتو لاغری که گفته بودم. خیلی باحاله. واسه مامانم که تعریف میکنم میگه چرا خودتو شکنجه میکنی؟ یه بارکی بزن خودتو بکش خیال مارو هم راحت کن

برنامه اونجا از این قراره که:

اول که وارد میشیم باید ل خ ت بشیم .البته یه تیکه کوچولو واسه پایین تنه باقی میمونه ها.

بعد میخوابیم رویه تخت .بعد یه کیسه نایلونی میپیچه دورمون بعد یه ملافه روی اون میپیچه بعد از زیر گردن تا سر زانو رو با یه چیزی که اسمش پتو برقی هست میپوشونه. نه مثل پتو ها. یه جور وحشتناکی از زیرمون در اومده بع دو طرفشو میچسبونه رو هم یه جوری که انگار مومیایی شده باشی.از همون اول احساس خفگی میکنی چه برسه به اخرای ۶۰دقیقه که دیگه فک کنم دماش به حدود ۶۰-۷۰ درجه میرسه. خیلی وحشتناکه. نمیتونی تصور کنی. ولی من تو اون لحظات فقط به انجلینا جولی فک میکنم

بعد از اون یه ربع باید بریم تو سونای مرطوب. یه چیزی که فقط سرمون از توش بیرون .این یکی رو خیلی ها باید تجربه کرده باشن. فک میکنی روی کتری نشستی. قلبت به تپش میافته ولی خوب به انجلینا جولی فک میکنم تا یه ربع تموم میشه

بعد دوباره میخوابیم رو تخت .اونوخت یه چیزایی رو میبنده به همه جات .اسمش فارادیکه.خیلی باحاله. چشماتو که ببندی ادیسونو میبینی که داره اختراعشو روت ازمایش میکنه. ولی خوب اون عقبا انجلینا جولی هم هست که داره واست دست تکون میده واسه همین یه جوری این یک ساعت فارادیکو هم تحمل میکنی

بعد از اونم کلی پودر بچه میپاشه روت و با یه دستگاه به اسم ماساژور میافته روت. از حق نگذریم من و انجلینا جولی کم کم داره از این ماساژوره خوشمون میاد خدایی یه حالی به دل و روده ی ادم میده که نگو.

با تمومه این حرفا بنده تا حدود یک ماه دیگه قرار جامو با انجلینا جولی عوض کنم.هر کی امضا میخواد میتونه از الان ثبت نام کنه. ظرفیت محدوده.

امشب من نی نی ندارم. صب باباش بردش خونه مامی اینا. شب که رفتم دنبالش باهام نیومد. بی معرفت دلم براش تنگ شده. اولین باره که بدون من میخواد بخوابه. نمیدونم خواب بره یا نه. نگرانشم. دلم واسش تنگ شده . نمیتونم بدون نی نی بخوابم. من نی نیمو میخواااااااااااام . میخوام زنگ بزنم ببینم خوابیده یا نه ولی میترسم اگه خوابیده باشه با صدای زنگ تلفن بیدار بشه.خدایا این شبو زود صب کن. یه کاری کن نی نیم راحت بخوابه و اصلا یاد من نیفته.  

دیگه خیلی حرف زدم. قربون همتون برم...  

نظرات 63 + ارسال نظر
دیووونه جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

منو نشناختی(گریههههههههههههههههههه)
بی وفایی بی وفایی دل من از غصه داغون شدههههههههه
امیدوارم نی نی بازم حالتو بگیره(خندهههه)
من بارانم قبلا با نام من و تو لبنکونده بودیم
یادت اومد؟؟؟(گریهههههههههه)
مامانننننننننننننننن!

نه.(گریهههههههههههههههههههه)
خوب من از کجا باید بدونم تو همونی؟ تو که قبلا خبر نداده بودی.
امیدوارم تو هم نی نی دار بشی اونوخ بهت میگم.
باران توییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟کجا بودی تا حالا(گریهههههههه)
اره حالا یادم اومد(گریههههههههههههههههههههه)
حالا اینقد گریه نکن (گریهههههههههههههههههههه)

دیووونه جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

راستی اسم لینکمو بزار دیووونه ممنونم
منم لینکوندمت

باشه دیوونه.(نیییییییششششش)
میسی.بوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسس

ساندی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 http://blueesky.blogsky.com

سلام آنجلینا جولی جونم...نه...یعنی چیز..ببخشید اشتباه شد!سلامممممممم هانی جونم.(نیش)
مادر تو این چن وقته چقدر کارهای مهم انجام دادی...حالا مواظب باش بعد از تموم شدن دوره رژیمتو حقظ کنی زحماتت به باد نره...!(بوس)
حالا که کامی وصل شده دیگه تند تند میای نت دیگه؟
میگم این شوشو خان ماشاله چقدر کنجکاو هستن!...(نیشششش)
قربونت عزیزم و بوس

سلام.حالا منو دست میندازی؟
ما اینیم دیگه.تازه بنزینم من گرون کردم.از بیکاری.(نییییییییشششششششش)
باشه .ولی خیلی مشکله.
ایشالا... البته گفتم که فعلا واسه دو روز وصل شده.
اخ گفتی.خییییییییییییلیا.
بوس بوس بوس

ساندی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 http://blueesky.blogsky.com

جانممممممممممممممممم!
الان عکس پروفایلت رو دیدم نه دیگه مثه اینکه قضیه خیلی جدیه!(نیشششششششش)

ارررررررررررررررررررررررررررررههههههه.
نه پس فک کردی الکیه.(نییییییییییییشششششششششش)

خانومی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 http://dream-life.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون بهم سرزدی

سلام به روی ماهت.
خواهش میکنم. همچنین.

خانومی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 http://dream-life.blogfa.com

حالا چه جوری این شکنجه ها رو تحمل می کنیییی؟؟!!!!!
آنجلینا شدنم درد سر داره ها!

اره دیگه.ولی یه جوری با انجلینا سر و تهشو هم میاریم.(نییییییشششش)

باران جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:48 http://koocheyeposhti.persianblog.com

سلام هانی
خوبی هانی؟
چطوری هانی؟
بهت خوش می گذره هانی؟
مطلبتو خوندم هانی.
قشنگ بود هانی.
همشو با خودت بودم. برو حال کن!

سلام.
خوبم.
اییییییییی.
همچین.
راستی؟
میسی.
این جمله ی اخرو واسه کی نوشتی .زود باش اعتراف کن .زود بااااااااااااااش.
(نیییییییییییییشششششششششش)

سیلوی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:18

سلام. به جای شکنجه کردن خودت برو یک سر به این وبلاگه بزن:

http://anarweightloss1.blogfa.com
وبلاگ قبلی اش هم
http://anarweightloss.blogfa.com
بوده که فیل*تر شده. برو ببین چه خبره.

راستی؟ یعنی از شکنجه بهتره؟
حتما سر میزنم.
میسی.

مرجان شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 http://maloosakam.persianblog.com

سلام خیلی عالیه که تونستین وزنتونو کم کنید......تبریک میگم

اره. خیلی. تازه الان که دارم کامنتا رو جواب میدم 57.900هستم. خیلی کیف داره.مرسی از تشویقت.(نیییییییییییییششششششش)

شیرین!!! شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09

اولا که باریکلا بابا مانکن ...بابا آنجلینا دیگه کی بید؟!‌:ی
دوما خیلی نبیدی دلمون خیلی تنگولیده بید ...یعنی همه ی غیبیتت واسه لاغری بید؟!!!
هووت خیلی خوشگل و باحال و .. بید منم میخوامممممممم !‌:ی
نی نی رو ببوس

میسی .بازم تشویقم کن. هی تشویقم کن. تشویقم کن. تشویقم کنیا.
منم خیلی دلم واسه همه تنگ شده بود.نه بابا گفتم که نت قطع بود عزیزم.
راستی؟خوب مال تو. برو برش دار(نیییییییییییشششششششش):دی
حتما.
بوس بوس بوس

شیرین!!! شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:11

الان دیدم چرا نبیدی!! به شوشو بگو اینهمه اینجا (اینترنت) چیز خوب (گیلاس) داره چرا قطع میکنیش آخه ؟!

اره میبینی به خدا. ولی خوب از امروز مثه اینکه واسه همین چیزای خوب از این به بعد اینترنت خواهیم داشت.(نییییییییشششششششش)(هورا گیلاسیییییییییییییییییییییییییییی)

نرجس شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 http://narjess.persianblog.com

سلام بر آنجلیا جولی ما!!!
نی نی ت خیلی بی وفا شده آخه از الآن و بی وفایی!!؟ ای دنیا.

بله.اینجا سایت تخصصی انجلینا جولی بید.کاری باری داشتید رو دروایسی نکنیدا.امضا واینا رو میگم.(نییییییییشششششششششش)
عجب روزگاری شده هییییییییییییییییییییییییی.:دی

ماریا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 http://www.zizi123.persianblog.com/

سلام امدم تو وبتون هانی جونم من امروز صبح ساعت 6 رسیدم این قد رخوابم میاد که خدا میدونه بعد میام پیشت و یه کامنت درست و حسابی میذارم راستی در مورد رژیم هم برات امروز ایمیل میکنم در ضمن من هم تو بازی دعوتون کردم بای

سلام. خوش اومدی.به سلامتی.خوب برو بخواب عزیزم بعدا بیا.منتظرتم. میسی.راستی؟ بازم میسی.

ماریا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 http://www.zizi123.persianblog.com/

در ضمن من آدرس ایمیلتون رو از وبتون پیدا نکردم

میام بهت میدم.بووووووووووووووسسسسسسسسسسس

ماریا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 http://www.zizi123.persianblog.com/

دیگه اینکه به بازی هم دعوت شدین

قربونت برم.چشم.تو پست بعدی جبران میکنم.میسی.

پرستو شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:18 http://parastunameh.persianblog.com

آخی نی نی... چطور دلت اومد با خودت نیاریش(شکلک عصبانی)
اون خانوم خوشگله اون بالا تویی یا آنجلینا جولی؟؟؟(تعجب)
ما هم تو رو دوست می داریم(بوس بوس بوس)

من اصلنم دلم نمیومد نیارمش.ولی چیکار کنم هر کاری کردم نیومد. رفته بود بغل خالش هر کاری کردم نیومد که نیومد:(
چه فرقی میکنه .حالا ت. فک کن انجلینا جولیه.بذار اونم دلش خوش باشه.(نیییییییییییییییششششششششششششششششش)
میسییییییییییییییییییییییییییییییییییی.قربونت برم.بوووووووسسسسس

لی لی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:04 http://asemooonia.persianblog.com

نبودی مامان بچه کجایی؟ گیلاسیم بریم ببینیم چی گفته :)

اومدم.همینجا بودم:دی
میسی که به من سر زدی.بوس

بهار شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:05 http://www.bahar1369.persianblog.com

سلام آنجلینا جولی جدید!....خوبید؟!....خوبه بابا ۵ کیلو لاغر شین میشین هم وزن من!....من داره حسودیم میشه!....دیگه هیچی نمی خورم!ِD:....الهی!مطمئنم نی نی دلش واسه مامانش تنگ میشه حالا خواسته یه ذره مستقل بشه مامان جون!.....فعلا!....بهار

سلام.میسی.راستی؟ خوش به حالت حالا کو تا 5 کیلو بابا خودتو ناراحت نکن.(نیییییییییشششششششش)ولی الان که دارم کامنتا رو جواب میدم 57.900 هستما.(نیشششششششش)یعنی 2.900دیگه مونده.:)
اره .حالا یه استقلالی نشونش بدم که حض کنه:(
بوسسسسسسسسس

پریسا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:15 http://21mehr.blogfa.com

سلام هانی جون
اولین باره کامنت می ذارم... ولی چندین پستتو خوندم...
خیلی با نمکه شوشوت (چشمک)
عوارض که نداره؟
وای اون تیکه هایی که گفته بودی یاد آنجلیا جولی میوفتی کلی خندیدم...
بذار راحت باشه نی نی
نی نی خواهر من هم میاد خونه ی ما زیاد می مونه... البته الان تقریبا بزرگ شده ...
سی یو

سلام.
میسی عزیزم.خوشحال شدم کامنتتو دیدم.
خییییییییییییییییییییییلیا:(
فکر نمیکنم.مربی میگفت که نداره:دی
راحته عزیزم خیلی راحته.این منم که ناراحتم:(
قربونت برم .بازم مرسی که اومدی.بوووووووووووووووووووووس

انار بانو شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:03 http://pomegranate-lady.blogfa.com/

بابا ایول تواناییت تحسین بر انگیزه ها
توی همه مراحل انجلینا جولی تنهات نذاشت :دی
گفته بودن آدم خوبیه اما من باور نمیکردم:دی
جلل خالق :دی
یالل عجب مردم واسه لاغری چه کارایی میکنن:دی

اونوقت شوما هنوز سالمی مادر :o
ببینم اقاتون میدونه اونجا چه جوری لاغر میکنید؟؟؟؟؟؟/ چون اگه حمید بفهمه من یک دونه محض نمونه از کارا کردم واسه این یه ذره شکم به ملکوت اعلی خواهم پیوست:دییییییییییی


امیدوارم نی نی خوشگلتون امشب خوب بخوابه اویلن تربه استقلال:دی
راستی نی نی دختره یا پسره؟؟؟؟؟

میسی
اییییییییییییینه
:l
تقریبا
نه نمیدونه D:
عجب
میسی
دخمله
قربونت برم ، بوس بوس بوس

بلفی یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05

الان چند کیلویی ؟ حالا لاغر شدی نری بشینی پای دیگ بلمبونی ها !!! آنجلینا جولی خودش به من گفت کم غذا می خوره. می خوای سفارشتو بکنم؟ (نیییییششششش؟)

57.600
باشه(نیییییییییییییییییشششششششششششششششش)
اره .اتفاقا دیشب اینجا بود.گفت با هم حرف زدید.
دیگهههههههههههه؟
بووووووووسس

ماریا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 http://www.zizi123.persianblog.com/

سلام خوبی؟من امدم برات ایمیل کنم رژیم رو زود بیا ادرس هم بده میخواهی اصلاْ همیجا برات بنویسم(خنده) زود بیا منتظرا هستم

میسی.
باشه.
نه دارم میام.
قربونت برم .بوس بوس بوس

فلون یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:43

سلام هانی جون
ببخش چن وقت بود که سرم حسابی شلوغ بود.
راستی امشب دوباره داره فیلم سکرت رو نشون میده
شبکه ۴ سینما ماورا ساعت ۸:۴۰

سلام.
حالا چون تویی بخشیدم(نیییییییییییییششششششششش)
من که دوباره نتونستم ببینم:(
میسی که خبر دادی.
بوووووووووسسسسسسسسسس

سلی یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57

سلام
راستش نوشته بود تووب مهران یواشکی توجهم جلب شد..

زیادم مثه اینکه یواشکی نیس..
گفتی که چن نفر نباید میدیدن
ببینن چی میشه؟؟؟
توضیح میدی؟
میسی

چرا بابا خیلی یواشکیه.معلوم نیست؟
ببین ...اگه همه مطالبو خونده بودی متوجه میشدی چی میشه.
خوب یه چیزایی راجع به طایفه ی شوشو ء که خوب نمیشه بفهمن دیگه...
خودت درک کن دیگه عزیزم.
به هر حال مرسی که سر زدی. بازم بیا .
قربونت

رویا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 http://baraye-iliya.blogfa.com/

سلام
هانی جون خوبی ؟
دیروز اومدم وبلاگتو خوندم . بعدش رو لینک گیلاسی کلیک کردم و مطالبشو خوندم ... بعدش اصلا یادم رفت اولش کجا بودم ! اینجوری شد که برات کامنت نذاشتم ...
ناراحت نشو ، حالا که اومدم ...

چرا نی نی رو دادی ببره ؟
نی نی ها نباید حتی یه شبم دور از مامانی بخوابن ...

سلام.میسی خوبم.
راستی؟اکشالی نداره عزیزم.
ناراحت نیستم. حالا که اومدی:)
من ندادم که .خودش رفت:(
(گریههههههههههههههههههههه)

م یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:28

سلام هانی جونم
ایمیل بده کارت دارم. آشنام...
در مورد وزن کم کردن ...
مرسی

سلام!
zahramin_80@yahoo.com
راستی؟
منتظرم.
میسی:)

نازگل یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:37

سلام
من اولین باره وبلاگ شما رو دیدم در مورد اون دستگاه ها واقعاْ اینقدر تاثیر داشته توی لاغری شما یا رژیم هم گرفتید راستی هر جلسه چند هزاری رو تقدیم اونا می کنی خانومی عزیز

سلام.خوش اومدی.
دستگاهها تاثیر خوبی دارند. البته بیشتر از این لحاظ تلقینی. چون من از وقتی به این کلاس رفتم رژیم ر. هم شروع کردم. یه رژیم سخت.شاید واسه همه این تاثیر رو نداشته باشه. و خوب البته بی تاثیر هم نیست.
قربونت برم...میسی که سر زدی

خانوم خونه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:57 http://souzan59.persianblog.com

خدا نکشتت مردم از خنده از دستت چی چی بود جولیا جابولی بود چی بود ؟
حالا الان لاغر شدی ؟ خوب تاثیر داشته ؟ خوش بهحالت ؟

انجلینا جولی عزیزم. انجلینا جولیییییییییییییییییییییییییییی
ایییی همچین:) الان 57.600 هستم.
خیلی خوش به حالمه:(

شیرین!!! دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37

گفتم یه عرض ادبی داشته باشیم خدمت بانو آنجلینا جولی ثانی عزیز بوس بوس
اینم برای نی نی جون بوس بوس

قدم رنجه فرمودید.بوووووووووووووووووووووووووووووس
اینم از طرف نی نی. دندوووووووووووووووووووووون

دختر آریایی دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:36 http://ariai.blogsky.com

سلام هانی عزیزم....ببخشید آنجلینای عزیزم
خوبی؟
منم لینکدت کردم......
من از حالا به بعد تورو آنجلینا جولی میبینم.....آینده درخشانی در پیش رو داری عزیزم.....
این شوشو میگه حرص تورو در بیاره.....
آخی......بی نی نی بودی.....
الهی...چقدر به فکر نی نیتی...از طرف من نی نی رو بوس کن....
نی نی چند وقتشه؟یا سالشه؟

فعلا...

سلام:)
میسی
بازم میسی:*
راس میگی.خط عمرم تا کجاس ؟چن تا بچه دار میشم؟
نییدونم.شایدم.
ارهههههههههه:(
باشه عزیزم.
یک سال و 10 ماه.
قربونت برم:*

ماریا سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 http://www.zizi123.persianblog.com/

سلام خوبی کجایی؟پس کم پیدایی؟

همینجام ماریا جونم. تو خوبی؟

پرستو سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 http://parastunameh.persianblog.com

بیا ببینم شدی ۵۷ و چند صد گرم؟؟؟؟؟

حالا همون 57 خالی.
ولی خیلی کند پیش میره.نییدونم چرا؟
:(

شیرین!!! سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:51

بازم بوس بوس برای نی نی ...نی نی جونم بپر بغل خاله شیرین ......به به

بپر...
گرفتیش؟
ااااااااا نگرفتیش؟
حالا دوباره میندازم. بگیرش
:*

مریم پاییزی سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:46 http://man0o-del.blogfa.com

رکورد میزنیااا
تا این کامنتا پر بشه فکر کنم به ۵۰ برسی !
از این به بعد به جای آنجلینا جولی میگیم هانی سوئیتی :دی
موافقی؟
راستی ماریا اون رژیم و فرستاد واست؟ منم میخواااااااااام
یه چی بگم؟ نا امید نشیا ولی زودی بر می گرده سرجاش ! مگه اینکه آنجلینا همچنان همراهیت کنه که هر روز بری سر ترازو که نذاری وزنت تکون بخوره چون سونا و تشک برقی و اینا همش مقطعیه و زودی بر میگرده ( روح خبیث ها ها ها )

داشتم میزدما.
اما یهو رو 57 وایسادم. هنوزم رژیمم .ولی نمیدونم چرا دیگه کمتر نمیشم.:(
نه نفرستاده هنوز.وقتی گرفتم به تو هم میدم:)
ای روح خبیث من خودم همه اینا رو میدونم. ولی نمیشه که چون قراره دوباره برگرده اصلا سعی خودمو نکنم و همیشه یه ادم چاق باقی بمونم. میشه؟( الان اون فرشته که یه حلقه سفید بالای سرشه پیشمه :l )

مهدی چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 http://javuuni.persianblog.com

سلام
من که لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن
می دونی که جنگ دختر پسرا ادامه داره
با موضوع درس خوندن جفتشون
یه سر بزن می خوام نظرت رو بدونم
خداحافظ

سلام.
میسی.حتما
:l
میام. اگه دیر نکرده باشم.:(

سلی چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:53 http://www.jedinagir.blogsky.com

شوشو؟؟؟
خوب من نمی دونم ببخشید..میخونم میفهمم

همسرمه دیگه یعنی.
حالا من بهت گفتم دیگه.ولی تو باز برو بخون شاید چیزای دیگه ای هم کشف کردی:دی

توت کوچولو پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 00:02 http://darkscare.blogsky.com

سلامممممممم!وبت رو تازه پیدا کردم!ولی خوکشله!

تخفیف بده مشتری شیم!از این به بعد افتادم تو وبت!

میگم پیش منم بیا!

آپ کردی خبرم کن!

بابای

سلااااااااااااااااااااام میسی عزیزم.من قبل از تو وبت رو پیدا کرده بودم چن بار اومدم تا حالا .فک کنم کامنت هم گذاشتم واست نه؟
بیا عزیزم هر میخوای بده بردار برو. قابل تورو که نداره.:)
حتما.
بابای کی؟

انار بانو پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:09

سلام مامان خانوم روزت مبارک :*:*:*
نی نی خوشگلو ببوس
عکس لوگو عکس نینی خوشگلتونه؟؟؟

میسی عزییییییییییییییییییییییزم.:* خیلی لطف کردی اومدی.
حتما.
اره.چشمت خوشگل میبینه عزیزم.:*

شیرین!!! پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:41

روزت مبارک خانومی (بوس و گل)

خیلی میسی.قربونت برم.:*

نگین (دختر آریایی) پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:58 http://ariai.blogsky.com

سلام هانیییییییییی....
روزت مبارک....
کجایی تو دختر؟
نه آپ میکنی نه نظرارو تائید میکنی....
بجنب....
بوس بوس....یه بوس اساس برای اینکه امروز روزته مامانه مهربون...
نی نی خوبه؟

فعلا...

سلاااااااااااااام
میسی عزیزم.
من همینجام. ولی نت ندارم:(
چی شده؟
منم یه بوس محکم ابدار واسه اینکه به یادم بودی.
اونم خوبه.
قربونت برم...بوووووووووووووووووووووس

رویا شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 http://baraye-iliya.blogfa.com/

سلام
من آپم ...

سلام. حتما میام. مرسی که خبرم کردی:*

شیرین!!! شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:06

دو سه روزت تموم شد رفتی که رفتی ؟؟؟ ! یا اینکه دیگه آنجلینا شدی و ما رو تحویل نمیگرییییییییییی؟ ها؟ ها؟ زود باش جواب بده ؟!
داری زیر دستگاه ماساژور حال میکنیااااااا :ی ناقلا
منتظر آپتم زودی بیا دیر بیایی منم رفتم که رفتماااااااا :ی

راه اون که توم شد. الانم با دیل اپ وصل شدم.نه بابا انجلینا جولی هم دیگه منو ول کردو رفت. از بس که بی معرفت بودم. ببخشید دیگه بابا خب نت نداشتم. چی کار میتونستم بکنم.
اخ گفتی. واقعا که خیلی حال میده. تو هم امتحان کن حتما.
اومدم.یعنی دیر شده؟کجا میخوای بریییییییی:(

قزن قلفی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 http://afandook.persianblog.com

احوال خانوم ورزشکارمون چطوره ؟ لاغر شدی ؟

الان 57 هستم ولی نمیدونم چرا کمتر نمیشه :( ای چیزی واسه کم کردن اشتها سراغ نداری:(

انار بانو یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:01

کسی خونه نیست؟؟؟ آدم در رو مهمون نمیبنده ها:دی
گفتیم بیایم سلامی عرض کنیم و بریم:*:*

عزیزم تو که در نزدی . من از کجا بفهمم که پشت دری؟هخمین الان که دارم جواب کامنتا رو میدم یه اتفاق وحشتناکی افتاد که نمیتونم اینجا بگم.
وای خدا. کاش میتونستم به یکی بگم.
قربونت برم عزیزم:*

پرستو دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 http://parastunameh.persianblog.com

هانی پس کوشی(گریههههههههههههههههههههههههه)
نکنه این وبلاگ یواشکیت هم لو رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من اینجاااااااااااااااااااااااااااااااااااام.(گریههههههههههههههههههه)
نه. ولی یه چیزی شده که نمیتونم بگم. یعنی همین الان یه اتفاقی افتاد.
واااای خدایا.
یکی به من کمک کنههههههههههههههههههههه

پرستو چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 http://parastunameh.persianblog.com

تو کجایی هانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه رفتی سراغ وبلاگ یواشکی پنجم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه رفتی خبرم کن ... یواشکی ...
کامنتهامون رو هم که قورت می دی!!!!!!!!!

من همینجام.جایی نرفتم.
نه بابا .ما رو چه به این کارا.
باشه حتما:دی
نه به خدا همش همینجاس. ایناهاش ببین...

باران پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

هانی جووون کجایییییییی(گریههههههههههه)
من نگرانتم همیشه میام ببینم آپ کردی اما نیستی
یه خبری از خودت بده دارم میمیرم از نگرانی
گریههههههههههه

من همینجام.
یه اتفاقی افتاده.کاش میتونستم باهات حرف بزنم.
میام پیشت.:*

انار بانو پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:17

هنوز داری به انجلینا فکر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولش کن بابا بیا اینجا من خودم انجلینام:دی

(اون ایکونه که دستش زیر چونشه و داره اه میکشه)
راس میگی؟چرا تا حالا رو نکرده بودی؟ ای بدجنس. بگیر منو که اومدم.
انجلینااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:l

نگین جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 http://ariai.blogsly.com

سلام هانی....
تو شرا آپ نمیکنی؟
کجایییییی؟؟

سلام.
نییدونم.حتما چون نت ندارم.:دی
من همینجام. پشت کامی .تو کجایی؟
:*

ماریا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 http://www.zizi123.persianblog.com/

سلام اصلاْ معلوم هست کجایی؟

سلام. بیا ...بیا منو بزن ...بیا دیگه.( اون ایکونه که دستکش بوکس دستشه و هی مشت میزنه) نییییییییییییییییییییششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد